فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

سرمربی تیم غواصی ایران سطح این مسابقات را بالاتر از ادوار گذشته عنوان کرد و افزود: در همه آیتم ها رکوردهای خوبی به ثبت رسیده است. در مسابقات بین المللی صحبت از صدم ثانیه ها است اما تیم ما توانست برخی از رکوردها را تا چند دقیقه ارتقاء ببخشد که قابل احترام و ارزش است.

گفتنی است سرپرست تیم غواصی سوریه هم در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی ارتش، سطح مسابقات بین المللی غواصی ارتش های جهان به میزبانی نوشهر را بسیار حرفه ای عنوان کرد و گفت: تیم ایران از تمام تیم های حاضر یک سر وگردن بهتر است و می تواند با برترین تیم های جهان رقابت کند.

هزاع یعقوب میا، با ستایش از عملکرد تیم غواصی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: تیم ایران بیشترین امتیازها را در جریان روز اخیر کسب کرده است. مشخص است که غواص های ایرانی تمرینات خوب و حرفه ای را پشت سر گذاشتند و می توانند با تیم های برتر دنیا رقابت کنند. تیم غواصی ایران از همه تیم ها یک سر و گردن بالاتر است.

سرپرست تیم غواصی سوریه با بیان اینکه سطح این مسابقات بسیار بالا است، افزود: علاوه بر حضور تیم های حرفه ای، تیم داوری بسیار خوب کار کردند. در مراحل مختلف مسابقات شاهد رفتارها و امکانات حرفه ای و منطبق بر پروتکل های جهانی بودیم.

همچنین الکسی استروی عضو تیم غواصی روسیه با تعریف و تمجید از عملکرد تیم غواصی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بر اساس امتیازات به ثبت رسیده، تیم ایران نمایش خوبی ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه سطح مسابقات بین المللی غواصی ارتش های جهان به میزبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بسیار خوب است، گفت: از برگزاری این مسابقات در ایران لذت بردم. به خوبی از تیم های خارجی پذیرایی شد و تمام امکانات لازم در اختیار تیم ها قرار گرفته است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتش ، ورزش ، دریای مواج

تاريخ : یک شنبه 14 مرداد 1397 | 23:27 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا